Říjen 2010

Moje ovčí úchylka:)

24. října 2010 v 21:55 | Dandelka |  All about me
Zamilovala jsem si ovce:D Mám je všude:D Na hrnku, vedle postele, v telefonu i na zdi:) Na těch fotkách to nevypadá, ale jsou velikééé:)

Ovenka
ovenky

Halloween:)

24. října 2010 v 21:53 | Dandelka |  All about me
Sice to není český svátek.. ale mě se líbí.. nepotřebuju všechno, stačí mi jen ta výzdoba:)

Prve byla na řadě dýně:)
dlabání dýně
Hotový výtvor:)
dyně
Strašidlo jak strašidlo
Marťa a dýně
Strašidlo Málinka:) Krycí jméno:)
halloweenské strašidýlko
Halloweenský řetěz:)
halloweenský řetěz

Výlet do Dinoparku

24. října 2010 v 21:39 | Dandelka |  Cestování s Málinkou
No a posledním cílem našeho dlouhého výletu byl Dinopark.. Hned po vstupu jsem se zalekla, že za tolik peněz málo muziky:( Naštěstí se ukázalo, že ta největší část je za stromama.. ale už jsem špačkovala:) Ale nakonec to bylo fakt ohromující:)

.. a taky trochu strašidelné:) Bojim bojim
Bojim bojim
Mno...:) Potřebuje to komentář?
Dinosauří zadek a MarťaDvojčata.. Marťa a Saur.. ten hýbal hlavou a ocasem.. a vydával zvuky.. uááááá
Dvojčata
S letadýlkem
Já a letadlo
S mazlem:)
já a krásný dinosaurus
ňu.. nebýt těch dětiček, co nás tam nechěli pustit.. zábava na celej den:)
zábava na celej den
vajiko
Tuli tuli
M a dino
Kaktusovej maniak..
Marťa a kaktus
Narazil chlapec..:D ale jako drsnej most:D
narazil...
Dinobus.. zase takovej zázrak to nebyl..
Dinobus
Drsňárna:D
obraz v autě
Olóbat se to muselo:)
Pusinku velikýmuJak se rochnil valach..:) Ten byl nejvíííc mlask:)
ten byl nejvííííícUtajená..ukrytá část dinoparku
dinopark

Výlet do Miniuni

24. října 2010 v 21:22 | Dandelka |  Cestování s Málinkou
Hned po zámku Radůň jsme se přesunuli na výstaviště do areálu Miniuni, kde si může človíček prohlídnout zmenšené modely budov z ČR i ze zahraničí:)

Atheny - Akropole

7 divů světa - Mauzoleum
Naše srdíčková záležitost
My dva a Big Ben
E - jako Editka.. to je "její" město:)
Ostrava - jooo tam bydlí sestra:)
Stockholmská radnice
Stockholm - radnice
Brandenburská brána a moje nová flaška Tupperware:D
Brandenburská brána

Výlet na Radůň

22. října 2010 v 15:53 | Dandelka |  Cestování s Málinkou
V říjnu byl v plánu výlet na zámek Radůň, který se nachází mezi Ostravou a Opavou. Nejprve byl výlet naplánován i s okolím na dva dny, ale museli jsme ho krapet zkrátit, jen na jednodenní výlet. Bylo to náročné, ale bylo to krásné.
Společeně se zámkem jsme pak navštívili ještě Miniuni a Dinopark v Ostravě.
Ale zpět k Radůni:)
Ráno jsme koupili svačinku a hurá na cestu. Byla strašně dlouhá, protože přestože hlásili slunečný den, tak na nás venku a všude na cestách čekaly jen mlhy a zima:( Takže jsme jeli pomalu hlemýždím tempem a jen se modlili, aby ta mlha opadla.
Po necelých 2 hodinkách jsme dojeli na Raduň. Respektive na parkoviště zámku Raduň. Kde jsme se podívali, všude jen mlha a chlad, zámek nikde, cedulka k zámku nikde, šipka nikde, jen divná mapa, ze které jsme nic nevyčetli. Hned za mostem jsme potkali babičku s trakařem. Váhala jsem, zda se zeptat kudy cesta k zámku, ale nakonec jsme si řekli, že by nás její pes možná sežral, tak jsme dali na intuici a vydali se úzkou cestičkou nádherným lesovým parkem dál a dál.
Asi po 10 minutách se nám to nepozdávalo. Nadávali jsme na to, kterak mají parkoviště daleko. Došly jsme k velkému krásnému rybníku, tak jsme si ho prohlédli a začali se pro jistotu vracet, protože v botách nám už solidně čvachtalo. Cestou jsme potkali skupinku polských turistů, tak jsme se k nim přidali.. A ejhle, našly jsme zámek:)
Na prohlídku zámku jsme byli přiřazeni hned k první části polské skupinky.. No čekala jsem svoje.. A čekala jsem správně.. Prvotně se mi tedy vůbec nelíbilo to, že historie nám byla vykládána před prvním pokojem na schodech, kde jsme skoro nic neslyšeli, protože dole pod schody hlučela druhá část polské výpravy. Ale jinak už to bylo fajn. Radůň je .. dle mého názoru..velice zvláštní.. Je krásná, ale v některých pokojích byly některé doplňky jako pěst na oko. Kombinuje se tam  několik stylů a to velmi nápadně. Jinak jednotlivé části byly opravdu kouzelné. Moc se mi tam líbilo. Byla tam samozřejmě obrovská zima, ale stálo to za to. Během prohlídky se venku začalo drat ven také sluníčko. Také jsme se dozvěděli, že o kus dál je největší rybník ze souboru okolních rybníků, kam se můžeme zajít podívat (někteří to zvládli, než našli samotný zámek:D)
Trošku mě mrzelo, že jsme viděli pouze část zámku, která je přístupná. Byly pokoje, které jsme neviděli, a myslím si, že by to mohlo být hodně zajímavé. Prohlídli jsme si "reprezentační" pokoje, ale také velký knihovní sál a pokoje služebnictva a také venkovní terasu a zimní zahradu. Bylo to okouzlující. Byla jsem nadšenáááá:) Opravdu..:)
Naši "spolunávštěvníci" byli typičtí..do všeho rýpali, sami si chodili do pokojů, otevírali si dveře, remcali.. Jediné, co mě u nich velmi překvapilo - nezkoušeli fotit :-O Byla jsem v tranzu.. To se u nás na zámku nemohlo stát..:( :)
Když jsme vyšli ven, mlha byla pryč a ven se dralo sluníčko. Tak jsme se rozhodli, že navštívíme i místní oranžerii.. Nádherné. je taková malinká, útulná se dvěma krytými "zahradami".
Koupila jsem si tam kytičku, tak doufám, že mi vyroste tak, jako ji měli oni tam..byla obrovskáááá:)
Když jsme vyšli pod zámek, stáli jsme na parkovišti.. Je to neuvěřiitelné, ale ač je zámek na kopci a je obrovský, tak jsme ho přes tu hustou mlhu prostě neviděli.

Moje doporučení: 100% ANO

Zámek Raduň - focen od oranžerie:)

Zámek Radůň
Marťula pod zámkem
Radůň
Já u rybníka
jezero pod zámkem
Martík v oranžerii s moji novou kytičkou
Marťa v oranžerii
Zdobím již tak krásnou oranžerii:)
já v oranžerii

brána bouzovu
Bouzov
bouzov
lístečky v ruce a čekáme:)
já u brány
Pod Bouzovem
pod Bouzovem

Javořičské jeskyně

Na konci září jsme se vydali na krásný výlet na Bouzov, který jsme měli už strašně dlouho naplánovaný, a kam jsme se moc těšili:)
Počasí nám moc nepřálo.. Byla zima, pršelo, foukalo, no fuj:) "Však budeme chodit po hradě..tam pršet nebude".. No to sice ne, ale než jsme tam došly, tak jsme krapet promokli, přestože bylo parkoviště prakticky hned u hradu.
Hrad byl nádherný, samozřejmě... tak jako vždycky:) Ale teď to tak člověk víc vnímá, víc si to pamatuje.. A jak je krásný v každé pohádce, tak byl krásný i ve skutečnosti.
Dostali jsme milou šikovnou průvodkyni, podívali se po nádherném hradě, usmáli se na Bílou paní, která nám má rok přinášet štěstí a jeli jsme o pár kilometrů dál do nádherných Javořičských jeskyní. Dvakrát jsme si vyšlápli kopec a pak jsme si zmrzlí a mokří šli prohlédnout kouzelné Javořičské jeskyně. Jeskyně samotné byly krásné, průvodkyně už nebyla podle mých představ, protože ji to evidentně moc nebavilo, ale krása jeskyní mi to vynahradila:) Vyšli jsme zmrzlí jak hovínka, tak jsme si v autě zatopili a mohli jet domů:)
Bouzov i Javořičské jeskyně můžu jen a jen doporučit:)