Červenec 2009

Pasohlávky - dovolenka 2009

18. července 2009 v 20:25 | Dandelka |  Chcem jen pařit, krávo
ÚTERÝ
Na úterý byl naplánován odjezd na jih - na Pasohlávky - do stanového kempíku Merkur:) Yahuhůůů:)
Horko těžko jsme všechny zavazadla naskládali do autíka.. tak tak jsme se tam vešli i my a huráááá pryč:D Já říííídila:D Celu cestu:D A dojeli jsme:D Yahuhůůů:)
Zapsali se, zkusili jsme voděnku (teplunká teplunká byla:D), našli jsme si místečko pro náš stan a pustili jsme se do budování našeho obydlí na dalších pár dnů:)
Šlo to relativně snadno - do té doby než přišlo na různý provázky (to jsme neměli nacvičené:D) ale podařilo se:D Neměli jsme sice kladívko a země byla parádně vysušená tak to šlo horko těžko, ale Marťa jako správnej čundr-chlap si poradil - rozebral jakési ohniště a hned jsme měli kladivo jak v době raz dva:D
Jakmile stál stan, mamka donesla kafko, jídlo a jak ji nic v misce nezbylo, tak se s tatínekm zvedli a jeli... asi domů:) Děkujeme mocíííííííí za odvoz:)
My jsme s Marťou seděli před stanem a já tušila šííílenou nudu:( Ze začátku mi to fakt přišlo tak, že se tam nudou ukoušem.. unavení z cesty, spocení až za ušima, pařící slunko.. Tak jsme si první den trošku smočili čumáčky v malé laguně, obešli párkrát kemp už tu byl večer... Zatáhlo se, začalo se blýskat, hřmět, ale déšť nikde.. Stan byl překřtěn na Saunu a ani jednomu z nás se do něj nechtělo.. Tepláky napakované na spaní jsme zahrabali na spodek krosny a převalovali jsme se ze strany na stranu, abychom leželi na co nejmenší části těla a bylo co nejmenší horko:( Krutá noc vážení:) Ale i přesto jsem usnula tedy relativně rychle..:) Ráno při představě další noci v sauně jsem se předem děsila a chtěla odjet:(

STŘEDA
Z předchozího dne jsme měli (špatně) zjištěný autobus do Mikulova... Tak jsme se vrátili s tím, že půjdeme do vesnice Pasohlávky a pojedeme busíkem z tama:) Jelikož vedro bylo neúnosné, změnili jsme rychle plán:) Půjčili jsme si šlapadlo (Dávejte si uprostřed pozor - měří tam policajti:D Hele..tam někde jsem ztratil brýle, kdybyste je potkali dovezte mi je... Hele, máte na to vůbec papíry?:D a podobnými hlody nás bavil nejspíš mírně naváty klučina, který se svým kamarádem skvěle doplňoval.. šli jsme z nich s Matýskem do kolen:D) Tak jsme si půjčili šlapadýlko a jeli se slunit doprostřed velké laguny.. Na ten přístroj jak se tím kormidluje .. nemyslím kormidlo..ale na ten "vodní šroub" se nám namotávaly řasy..ale jinak úžasňoučká projížďka:) Bylo na vodě úplně úžasně:) Žádný vedrec jak na souši:)
Vrátili jsme se, doplnili tekutinky a hurá na busík:)
Tentokrát už ve správný čas:) Řidič byl naprosto super pohodový chlapík, autobus, ač stará karoska, krásně luftoval a jeli jsme s větrem o závod, takže bysme jeli klidně i dál:)
V Mikulově jsme vysedli a vydali se uličkami, který měli v kořenu slova "zámek" s tím, že k němu určitě dojdeme:) Podařilo se:) Zchladili jsme se v kašně, koupili vstupenky, podívali se z terasy, vylezli si na vyhlídkovou věž a už se blížíla hodina, kdy jsme vyráželi na prohlídku:) Zámek dvakrát vyhořel, takže se toho moc nedochovalo.. Byly tam především obrazy, potom několik kusů nábytku, z terasy jsem se podívali až do Rakouska, prohlídli jsme si šatičky nějaké Markéty, prohlídli jsme si nevelkou knihovnu (oproti KM) a vydali se do sklepa..:) Oj..poprvé a snad i naposledy mi byla zima:D
Prohlídli jsme si největší sud v ČR (objem 1 012 hektolitrů... kdybysme ho chtěli sami vypít tak bysme při denním přídělu tekutin 3 litry ho vypouštěli 80 roků:D( Děcka náááářez:) Fakt kolos:)
Naše bříška už si začala stěžovat, tak jsme se vydali honem na nějaké to jídelko:) Zapluli jsme do první insitutce.. dobrá volba.. byla to pizzerka, ale naprosto famózni pizza:) Povedla se:) Ham ham..:) Aji bříšena byla spokojená:D
Blížil se pomalinku čas odjezdu posledního autobusu, tak jsme se vydali hledat zastávku:) S mírnou zacházkou přes půlku Mikulova jsme ji našli:D Cesta zpět byla stejně příjemná jako cesta tam:) Koupili jsme si ještě lehátka na voděnku, protože ty jsme nějak nepřibalili:( Obloha se opět začala zatahovat, blýskalo se, hřmělo a tentokrát přišla pořádnáí bouřka:) Pročistil se krásně vzdoušek, nespadl na nás žádnej strom, stan vydržel.. bylo to trochu strašidelné, ale opět jsme se dočkali rána:) Tentokrát se i ve stanu trocha líp dýchalo:)

ČTVRTEK
Na čtvrtek byl naplánovaný odpočinek a relax na lehátkách:) Celkem hodně fučelo, tak jsme se co chvilka mazali (z venčí), ráchali se ve vodě, baštili nějaký dobroty:) Nádherňoučký den:) Matýsek byl za půl dne jak černoušek:) Zašli jsme si na výbornou ledovou kafinu se zmrzlinkou (ham ham..vynikající):) Večer došel na dámském záchodě záchoďák:) Tak jsem donesla své zásoby.. Děcáni byla jsem za hvězdu večera.. Ty ženy na WC mi málem líbaly nohy:D Večer jsme se vypravili do letního kinečka, ale hrála se nehorázní kravina.. mě se chtělo už hrozně spát, tak jsem se vydala do stanu.. Maty přišel chvilku po mě s tím, že to kravina opravdu byla:D A když už tam nevydržel ani Marťa tak to muselo být mega nepovedené dílo:D

PÁTEK
Nakonec jsme se rozhodli, že domů vyrazíme o den dřív, abysme nejeli v sobotu přes poledne kvůli horku. Byli jsme se mrknou jak nám to jede, a zjistili jsme, že se do ČR něco žene, tak nás to utvrdilo v tom, jet v pátek, aby jsme nešli v sobotu v nějakým lijáku, pže už i tak jsme měli krosny brutálně těžký. Takže jsme si v pátek užívali poslední chvilky dovolenky.. Váleli jsme se ve vodě, na sluníčku, později už spíš ve stanu, protože foukalo a sluní už bylo vážně agresivní, byli jsme si na poslední výýýýýbornou ledovou kafinu a odpoledne jsme se už pomalinku začinali balit:) Cesta s báglama přes celej kemp byla šílená:) Do autobusku jsme se vešli nádherně i s ostatníma, co opouštěli kempík a cesta do Brna proběhla hladce, rychle, relativně ve vychlazeném autobuse:) O to horší to bylo potom v Brně.. Lidí, čekajíc na stejný autobus jako my, bylo přes dvě apůl nástupiště, takže mě zachvátila panika, že se tam stejně nevlezeme:) Nakonec jsme se tam vlezli, ale nezbylo tam místo na žádný kyslík.. Cesta až do Vyškova byla naprosto hororová.. Tam naštěstí hodně lidí vystoupilo, autobus načerpal trochu kyslíku, my si sedli tak už se to dalo vydržet:) O půl osmé jsme vysedali na Miličáku, poslední MHD samozřejmě odjela pár minut před našim příjezdem, tak jsme se vydali na strastiplnou cestu... Matýsek mi furt utíkal.. já se za ním táhla jak sopel:) U Lídlu jsem dostala spásnej nápad vzít nákupní košík a krosny spacáky a všechny ty cafrnochy odvést v košíku, leč Matýsek nebyl ochotný ho odvést potom zpátky, tak jsme se vydali po krátké přestávce dál:) zazpívali jsme si "sláva nazdar z výletu.." a už už jsme byli u naši trafiky, když kolem nás projeli naši:D Škoda, že autobus neměl pár minut zpoždění:D My jsme s Marťou špačkovali až domů, jaký to byl zákon schválnosti:D
Jelikož už od Brna jsme měli děsnej hlad, tak jsme zbouchli všechno co bylo doma, dali spršku a hurá do hajan:)

Krááááásná dovolenka povím vám....:) Vřele doporučuju..Voděnka jak kafe s hodně mlíkem, na WC byl prakticky pořád hajzl papír, vařiče tam byly, sprchy taky.. Jídlo v restauracích.. dá se říct, že dobré.. někde míň, někde víc:) Celkové skóre 4:2 (4 dobré, dvě nebrat:D)Doporučuju.. vyrazte:) Když foukne vítr, je to skoro jako u moře:) Ikdyž.. ti sousedé nemusí být dycky nejlepčí:D Ale to asi všude:D Díky Matýý:) :-*

Mějte se fanfárově:D

Stavění obydlí:)
Matýskova restaurace - jedna z těch lepčích
Nádvoří mikulovského zámečku
Vyhlídková věž a Marťošek
Kapličky :) Svatý kopeček:)
Dětská fotka:D Mno
Svatý kopeček a my dva turisti:)
:D
Večerní velká laguna před bouří:)
Minigolf:D
To je tak když je někomu zima a někdo je horkokrevnej:D
Ten byl taky dobrej:) jen trocha moc kukuřice:) Ale bezva rychlá obsluha:D
I na krmení divokých opeřenců přišlo:)
Čekačka na busa

Promoce:)

18. července 2009 v 20:18 | Dandelka |  Chcem jen pařit, krávo
V pondělí ráno jsme se všeci vyfikli:) Já s Káťou jsme naskočily do autí, cestou nabraly Broňu a vzhůru na tu slávu:) Dojeli jsme do Zlína, značně natěšené v mega dobré náladce:) Pozdravily jsme se s Kačou, která byla už před náma, já ještě pohledala Lucinku, ale bohužel jsem ji nenašla:(
Tak jsme si skákly na dvě nuly a pak už do auly, kde proběhl mini nácvik na to divadlo:) Jakmile nás propustili pozdravila jsem se venku rychlo s našema a Matýskem a frčela vybrat ten nejhezčí hábit:)
Mno, byli šecky stejně divný, tak jsem se do jednoho navlíkla (už vím, jaký je to hrát Harryho nebo Hermionu:D haha..kdybysme v tom chodili celoročně:D Haha.. Nasadila jsem si čapku a "letěla" jsem za holkama:) ) Pár minut před desátou jsme se naskládali u dveří, naleskovali naposledy puseny, upravili poslední vlasy a už se nastupovalo:D Udržet vážnou tvář šlo jen z těžka:) Jazyk mám dokousanej ještě teď:D
Bylo to naštěstí zfouklé relativně rychle:) Jméno.. dva schody.. přísahám, že nebudu dělat škole ostudu, uklonit, otočit uklonit, sbalit diplom, sejít schody a neopacknout, projít pod podiem bez vyvrtnutýho kotníku a je to za mnou:) Legrace:D
Maminek s tatínkou samozřejmě uřvaní:D Brácha evidentně unuděnej a Matýsek? Nevím..pořád se smál:D Tak mu to asi přišlo legrační:D
Jakmile ta paráda skončila.. všechny dlouhý proslovy byly řečeny a já už stála na podpadkách z posledních sil.. zaznělo Haniččino "tři dva jedna teeď" vyhodili jsme ty nádhery do vzduchu a hurá pro kytice od příbuzných a známých:) udělat pár foteček na památku, vrátit "kostým" a hurá domů:) Okopčit diplom, na poštu a konečně na obííííííííí:) Ham ham:)
Paráda den:D

Bc Málinka:)
Tatínek s Matýskem..:) Kuci moji:)
Moe kytííííí..fijajková:)
My.. tedy.. bez sestry Luka a Balů:(

Fotek je málo, pže se nepovedly:D Až budou další dodám:D